• english
  • german
  • swedish

A site dedicated to discussing Powerisers and to sharing photos, videos and articles about them

Welcome Guest

Log In:

Username:

Password:

register

Who's Online?

16 Guests, 6 Users, 1 User in Chat
Sprog, lewis, Scruff, Bill C., Dome, ricky35

Please welcome skinupthen, our newest member.

Who's in Chat?

In order to join chat, you must first register.

New to PoweriserPages?

If you're new, then it's very much recommended to have a look in the knowledge section- where a lot of your questions are probably answered.

Most Recent Videos

Board Stats

Total Members: 2207
Total Posts: 85864
Total Topics: 5017
Total Categories: 4
Total Boards: 27

Footnote

© PoweriserPages.com 2006–2008

PoweriserPages
November 18, 2008, 06:46:52 PM
You are currently only viewing topics in English, German & Swedish. Edit Preferences

Show Posts
Pages: [1]
1  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: looking for US stilt sellers on: Today at 06:24:04 PM
okay, bought 7´ms now, in a local store, thanks for the help
2  Everything Else / General Talk / Re: Obama for President!!!!!! on: November 07, 2008, 12:30:21 PM
American politics are constantly in the UK news. The UK news covers stories that happen globally not just in the UK. US elections are always covered in great depth. Ever since I was a young boy I can remember seeing your politicians and politics being discussed on our news and current affairs programmes[...]

correct, i think thats the case in most european countries(i can speak so for germany)
3  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: Welches Modell? on: October 29, 2008, 11:32:06 PM
naja, die 50 tacken gehen ja letztendlich vom preis runter, u7nd da ich mich jetzt schon ziemlich fpr 7ms entschieden hab( nähe des händlers-preis/leistung-qualität-kolanz) ist das eig. kein problem mehr...
4  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: Welches Modell? on: October 29, 2008, 05:47:38 PM
ah okay, tausend dank schonmal für die beratung... ist echt gold wert wenn man     darüber nachdenkt sich sowas zuzulegen!!

plane demnächst sonn probe-wochenende zu machen(50,- aber gehen nacher vom preis runter) wäre es da schlau schon die S-rex zu nehmen, oder lieber erst auf T-rex üben?
5  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: Welches Modell? on: October 29, 2008, 05:35:17 PM
wo ist denn der unterschied zwischen dem S-rex diamond und dem jump&run(den meintest du doch mit "running")?
6  Powerising / Where to Powerise / Re: Jogging in the forest on: October 29, 2008, 04:15:27 PM
okay, thanks, been thinking about building them by aluminium, and replace the whole plastic part- if thats possible
7  Powerising / Where to Powerise / Jogging in the forest on: October 29, 2008, 04:06:44 PM
some1 ever used stilts on some forest-paths?
i dont got mine yet, and wondering if that would be possible
by path i mean: small stones in some earth with a few leafs on it(may leave out the leaves) but is it possible to jump on such changing undergrounds- since most of pictures  i ve seen is on concrete or streets
next question: some1 ever tried to build some kind of spikes for his hoovs?(also in regard to forest paths)
may post some pictures soon
8  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: Welches Modell? on: October 29, 2008, 03:57:55 PM
Smiley danke!

bei 85 kG, welche 7ms würdest du empfehlen? also ich habe vor damit zu joggen und halt nen bissl rumzuspringen, kann halt so auch keine flips(bzw noch nie lange genug probiert)
9  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: Welches Modell? on: October 12, 2008, 08:10:26 AM
ist es denn nicht sogar positiv wenn es nicht die neuste generation ist? also im bezug auf glasfaser/carbon.

ich würde dich gerne mal nach deiner ganz subjektiven meinung fragen:
also im momnet stehen für mich 2 optionen offen: die Flyjumper von amazon für 190,- und 7ms(aus nem geschäft in meiner nähe-hat service vorteile) für halt 375,-
könnte mir beides leisten(zivi ^^) aber die 7ms gehen halt doch an die grenze.
frage ist nun ob sich der preisliche unterschied auch qualitativ bemerkbar macht. bzw was du bevorzugen würdest:) (du musst das nat. nicht beantworten)

mfg steffen
10  Purchasing Powerisers / Where to Buy / looking for US stilt sellers on: October 10, 2008, 01:51:08 PM
hi, i m located in germany but since euro-usd changes developed as they are, i may can afford some nice stilts over sea Smiley

thanks for any suggestions/ links/ opinions or experiences!

11  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: Welches Modell? on: October 10, 2008, 10:17:10 AM
diese hier: der bietet für versch. gewichtsklassen gebrauchte an.
http://www.amazon.de/s/qid=1223630105/ref=a9_sc_1?ie=UTF8&search-alias=aps&field-keywords=flyjumper

edit: sind doch 190,- macht aber die differenz zu ungebrauchten kaum schlechter
12  Purchasing Powerisers / Where to Buy / Re: Welches Modell? on: October 09, 2008, 08:09:12 PM
Hallo, ich hätte da auch noch ein paar fragen :p

zum ersten wolte ich nachfragen ob schon wer erfahrungen mit den gebrauchten Fly Jumpern von amazon(180,-) gemacht hat.
Im moment tendiere ich zu diesem angebot.

eine weitere frage betrifft die Feder bzw die feder-stärke.
Kann man ohne weiteres für fly jumper ersatzfedern finden? bzw. die 7ms /poweriser federn dort auch einbauen?

als vorerst letzte frage wäre noch die frage meines gewichts: meinen die das reine körpergewicht oder mit kleidung? also mit bin ich bei 85 kG.(plane mir evtl die 90+ federn zu holen, bin sportlich eigentlich begabt)

vielen dank schonmal für die antworten
mfg steffen
Pages: [1]