A site dedicated to discussing Powerisers and to sharing photos, videos and articles about them
Welcome Guest

Who's in Chat?
In order to join chat, you must first register.
New to PoweriserPages?
If you're new, then it's very much recommended to have a look in the knowledge section- where a lot of your questions are probably answered.
Board Stats
Total Members: 2102
Total Posts: 79926
Total Topics: 4743
Total Categories: 3
Total Boards: 24
|
|
PoweriserPages
|
|
|
September 05, 2008, 11:27:46 AM
|
| You are currently only viewing topics in English, German & Swedish. Edit Preferences |
Show Posts
|
|
Pages: [1]
|
|
1
|
Purchasing Powerisers / Choosing the Right Model / Re: Chans att testa innan köp?
|
on: July 07, 2008, 03:15:40 PM
|
|
Mmm, jag lade till dem som en favorit, de verkar vara helt ok. Vad kostade själva frakten? Kanske värt att skicka till en vän i England och be honom skicka över det om frakten var kostsam. Deras powerisers kostar 199 pund, vilket blir nästan 3000 kr i dagsläget tror jag. Ser fram emot att få testa dem.
|
|
|
|
|
2
|
Purchasing Powerisers / Choosing the Right Model / Re: Chans att testa innan köp?
|
on: July 07, 2008, 12:02:34 PM
|
|
Jag har läst lite om Hobbex och Skyrunners och kommer inte att köpa det där, den saken är klar...det lär ju finnas en anledning till att de blivit förbjudna i flera länder. Har mailat Fler bollar i luften för att se om man kan komma in och klämma på deras powerisers. Tack för ett snabbt svar!
*redigering* Fick svar från Fler Bollar i luften, de har 70-90 powerisers i lager och jag är välkommen att komma in och testa dem. Snabbt svar, väldigt nöjd.
|
|
|
|
|
3
|
Purchasing Powerisers / Choosing the Right Model / Chans att testa innan köp?
|
on: July 07, 2008, 09:28:24 AM
|
|
Hallå! Jag är ny här, funderar fortfarande på att köpa ett par. Tror att det blir PR7090 då jag väger mellan 75 - 78 kg. Finns det någon möjlighet att testa dessa någonstans innan man köper? Kanske inte alls är min grej, och kanske ska jag ha en annan modell. Bor i Belgien, men kör upp till Stockholm och Dalarna nu den 13:e Juli. Finns det återförsäljare man kan besöka, eller finns det någon annan lösning? Tack på förhand!
//Matz
|
|
|
|
|
Loading...
|