• english
  • german
  • swedish

A site dedicated to discussing Powerisers and to sharing photos, videos and articles about them

Welcome Guest

Log In:

Username:

Password:

register

Who's Online?

20 Guests, 1 User, 0 Users in Chat
Priest

Please welcome liorkogan, our newest member.

Who's in Chat?

In order to join chat, you must first register.

New to PoweriserPages?

If you're new, then it's very much recommended to have a look in the knowledge section- where a lot of your questions are probably answered.

Board Stats

Total Members: 1991
Total Posts: 74693
Total Topics: 4429
Total Categories: 3
Total Boards: 24

Footnote

© PoweriserPages.com 2006–2008

PoweriserPages
July 05, 2008, 04:55:15 AM
You are currently only viewing topics in English, German & Swedish. Edit Preferences

Show Posts
Pages: [1]
1  Purchasing Powerisers / Choosing the Right Model / Re: Powerizers eller skyrunners? on: May 23, 2008, 12:34:55 PM
Ah, då förstår jag. Smiley

Nu har jag beställt ett par skyrunners iallafall!
2  Purchasing Powerisers / Choosing the Right Model / Re: Powerizers eller skyrunners? on: May 22, 2008, 08:52:42 PM
Tack så mycket, tack så mycket!

Friis och zackiz: Ja, jag har bara fått bra intryck av sidan än så länge så det här får nog bli min "knowledgebase" i framtiden. Wink

Det låter ju inte så dumt ändå. Jag trodde att man var tvungen att köpa hela paketet på nytt om man ville uppgradera, men nice att slippa det. Smiley Jo studenttaktiker är aldrig fel! Fast jag funderade på om man skulle köra på "köpa dyrt på en gång så räcker det längre än att köpa fler billiga", hehe.
Fast då blir det nog skyrunners!

Friis, jag bor en bit utanför hallsberg/örebro, vadådå?

Tack igen för välkomnandet. Smiley
3  Purchasing Powerisers / Choosing the Right Model / Powerizers eller skyrunners? on: May 22, 2008, 05:55:15 PM
Halloj!

Nu är jag helt ny här och har ingen större koll på något... Smiley
Men har tänkt att man borde få igång konditionen länge nu, och när jag såg en video på youtube tänkte jag att det här är det första jag sett som jag tycker verkar kombinera träning och nöje fint!
Har googlat runt och läst lite nu iallafall, och ska beställa ett par snart. Då är bara frågan, ett par Skyrunners från http://www.skyrunner.se/ eller ett par Powerizers från http://www.powerizers.se/ ?

Fattig student som jag är så vill jag ju så klart helst ta ett par billigare skyrunners, men om Powerizers verkligen är 600 spänn Bättre och håller längre så får jag nog spara till dom ju.
Nån som har några vettiga tips?

Danke på förhand!
Pages: [1]